A célpiac meghatározása
Ez az első lépésed a sikerhez vezető úton. Hiszen bármilyen kiváló termékkel, szolgáltatással, értékesítési technikákkal rendelkezel, mindez mit sem ér, ha a nem megfelelő körnek akarod ezt felkínálni. Egy példa erre: hiába próbálsz értékesíteni egy kiváló minőségű, pazar sportautót egy olyan embernek, akinek három kicsi gyermeke van, és a gyerekeit szeretné vele reggelenként iskolába vinni. Soha ne abból indulj ki, hogy neked mi tetszik, te mit szeretnél. A célpiac igényeihez kell alkalmazkodnod, ha sikert akarsz elérni.
A témával kapcsolatosan a további információkat a hamarosan induló oldalunkon fogsz találni.
Online tréner
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
titkarnomami 2009.06.03. 23:10:08
Válaszod előre is köszönöm!
Online tréner 2009.06.04. 12:58:14
Online tréner