Kedves érdeklődők !
Már elég részletesen megbeszéltük a célpiacok meghatározásával kapcsolatos feladatainkat, mindenki kiválasztotta a számára legmegfelelőbb termék, vagy szolgáltatási kört, elvégeztétek az első lépéseket a piackutatás vonatkozásában, tudjátok azt is kinek fogjátok a terméketeket, szolgáltatásaitokat értékesíteni, tovább is léphetünk a következő lépcsőfokra.
Címlisták !
Alapesetben amikor valaki az értékesítés területére lép a második nagyon fontos kérdés a célpiac, termék, vagy szolgáltatás meghatározása után az, hogy honnan lesznek az ügyfelek.
Itt két nagyon fontos irányba indúlhatunk el. Az első, amikor a saját ismeretségi, baráti körből kezdünk el építkezni, a másik, amikor ún. hideg címanyagból kezdünk el dolgozni. Mindkét iránynak megvannak az előnyei, hátrányai, erről a következő alkalommal fogunk beszélni.
További információkat a hamarosan induló http://salesakademia.hu/ oldalunkon fogsz találni.
Online tréner
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.